fredag 8. april 2011

I dag har det vært og er det virkelig et vindvær uten like... kjære tid, vi blåser jo nesten bort her.. Må si jeg har vært litt engstelig for ting flyvende gjennom vinduene her.. Leste akkurat på nyhetene om at et skoletak i Drammen var blåst av.. Da blåser det rimelig bra!! Jaja, over til vår begynnelse av denne dag, min lille prinsesse (Miriam), min lillebror og jeg dro til Sjøsiden i Horten for å handle pyjamaser til Miriam. Og innom jysk for å bytte reisesengen. Herrregud, å mye flotte og søte babyklær det er nå.. For å si det sånn, så kom jeg hjem med alt annet en pyjamaser til vesla.. hehe ("heldigvis" fikk jeg bestilt noen søte på nettet da) Må si jeg er meget lykkelig over å ha en jentebaby når det gjelder klær altså, det er altså så mye søtt til de.. en kan jo nesten handle seg i hjel.. Fikk kjøpt to Hello Kitty sett (rødt og lilla), rød prikkete caps med Minnie på, rosa shorts, 3 forskjellige Hello Kitty gensere, og en Hello Kitty body! Så den lekre kjolen også, den kostet 170kr så det syntes jeg var litt dyrt. Så gikk innom nettsiden til hennes og mauritz da vi kom hjem, og der var jaggu kjolen til 99kr... Så da ble det kjole på vesla også:0) Må si jeg liker hennes og mauritz best, billige klær (og søte klær, selvom den katten er på alt), jeg mener, hva er poenget handle svindyre klær til noen som KANSKJE får brukt det i 4 uker??? hehe... Nei, da handler jeg heller billig og bra;) Over til litt vindvær igjen, vi passerte jo sjøen på veien fra Horten og hjem, og jeg irriterer meg grønn over å ikke ha tatt med kamera! Hadde blitt noen kule bilder av de hvite toppene på sjøen... Kan ærlig talt ikke si jeg har sett sjøen sånn før... !!

Ingen kommentarer: